Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Mocht u nog andere vragen hebben, verwijzen wij u graag door naar onze contactpagina.
Contact
Hieronder vindt u antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Mocht u nog andere vragen hebben, verwijzen wij u graag door naar onze contactpagina.
Contact
Een tafel reserveren is mogelijk op verschillende manieren.
De keuken van Boshotel Overberg is op de dagen dat er lunch geserveerd wordt van 12:00 tot 16:00 geopend voor lunchgerechten en van 17:00 tot 20:00 voor dinergerechten. Borrelhapjes zijn de gehele dag van 12:00 tot 20:00 te bestellen.
Jazeker, honden zijn van harte welkom in een specifiek restaurantgedeelte. Onze collega's geven graag bij u aan welke ruimte dit betreft.
Wij houden heel graag rekening met allergieën en dieetwensen. Wanneer u dit bij de reservering aangeeft, kunnen wij hier op voorhand rekening mee houden. Wanneer u ongereserveerd bij ons zal zijn, doen wij ons uiterste best om zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen.
Jazeker. Het gehele restaurant is gelijkvloers en goed bereikbaar wegens een stenen pad. De parkeerplaats is van grind, maar u kan de auto naast het stenen pad parkeren. Er is helaas in het Bosrestaurant geen mindervalide toilet beschikbaar, wel in Boshotel Overberg. Hier mag u vanzelfsprekend dan ook gebruik van maken.
Voor het maken van een groepsreservering kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen.
Helaas is het bij Bosrestaurant Overberg helaas niet mogelijk om apart af te rekenen. Wij vragen u vriendelijk de gehele rekening in een keer te voldoen, zodat we een zo snel mogelijke service aan onze gasten kunnen leveren.